Prindi see leht

Krikit

Porsche 944 mudelite foorumites on väga palju juttu olnud mootoririhma ja balansiirvõllide rihma pingutamisest ja õudsetest tagajärgedest , mis võivad rihma katkemisel juhtuda. Osad kurdavad, et mootori- või balansiiririhm teeb häält ehk "vilistab". Korralikult pingutatud ja õigesti jooksev rihm ei peaks vilistama. Mingit häält teeb iga rihm, kuid antud juhul on jutt tugevast vilinast.

Porschel on 944 mudelite mootoririhma ja balansiiririhma pingutuse kontrollimisek oma seade. "Special tool" P9201, mis on kasutusel ka järgneval lingil www.clarks-garage.com/shop-manual/eng-10.htm

Selle spetsiaaltööriista asemel on foorumite andmetel kasutatud Krikit I tööriista. Selle tööriista on tootnud Gates (toodab mootoririhmu jne.). Järgneval lingil on öeldud "Not recommended for timing belts." www.gates.com/europe/brochure.cfm , samas on seda tööriista edukalt kasutatud.

 Krikit tool

Järgneval lingil on toodud juhend kuidas kasutada OptiKrik tööriista, mis on sarnane Krikitile.  www.blaszakprecision.com/Belts.html

Sellelt lehelt on võetud järgnev info.

Balansiirvõllide rihma pingutus peaks olema 28 lbs = 12,7 kg.

Mootori hammasrihma pingutus peaks olema 40 lbs = 18,2 kg.

Konditsioneeri/generaatori rihma pingutus peaks olema 85 lbs = 38,6 kg.

porsche-foorum.ee/viewtopic.php

clarks-garage.com/phpBB2/viewtopic.php

 


Previous page: Tööriistad
Järgmine leht: Ringrajad

Seda lehte on vaadatud 1653 korda.